V zadnjem tednu je bilo veliko govora o kupovanju sledilcev na 1001 način. Na kar nekaj profilih uspešnih influencerjev smo lahko videli ogromno jamranja in obžalovanja ter veliko nekih kvazi opravičil, ki so jih med svoje prave (in fejk) followerje poslali skesani vplivneži. Ubogim “influencerjem”, ki jokajo pred kamero in pišejo solzave zapise, kar ni videti konca, in res me zanima, kdo vse bo še izdal svoje skrivnosti … Zanimivo je namreč, da se je kar naenkrat javilo tako veliko število tistih, ki so končno priznali, da njihove številke followerjev niso pridobljene organsko. Why now?
No, saj obstaja še gazilijon takih, ki tega (še) ne priznavajo. Še več, nekateri med njimi celo kritizirajo tiste, ki kupujejo sledilce, nekateri pa celo nudijo svetovanje in pomoč pri pridobivanju sledilcev na organski način … čeprav so sami do svojih številk prišli na malce drugačen način.
Kakorkoli že – vrnimo se na tiste, ki so (in še bodo) priznali kupovanje sledilcev.
Razumem, da je vsem neverjetno žal in da se počutijo osramočene in so žalostni, a za njihova dejanja odgovarjajo le oni sami in ne razumem, zakaj bi se mi kateri koli od njih moral smiliti?
Morda grem še korak dlje in jih kar nagovorim z nekaj vprašanji:
Zakaj – če res tako obžaluješ svoja dejanja – preprosto ne zbrišeš profila in odpreš novega?
Zakaj – če fake sledilci nikakor niso vplivali na tvoja sodelovanja s podjetji IN si imel “ful velik” biznisov, še preden si (kupil) prišel do 10.000 sledilcev – ne zbrišeš profila in odpreš novega ter tam nadaljuješ svoja uspešna in iskrena sodelovanja?
ZAKAJ preprosto ne zbrišeš svojega starega profila, odpreš novega in počakaš teden ali dva, da se vsi tvoji pravi in iskreni in zvesti sledilci “vrnejo” na tvoj novi profil? Tam se lahko na novo lotiš svoje zgodbe, ki je tokrat lahko iskrena, pravična … in v tebi ne bo zbujala sramu in podobnih občutkov, s katerimi trenutno živiš?
ZAKAJ NE?
Zato, ker je vse povedano en velik bulšit!
Število sledilcev in funkcija swipe-up sta še vedno glavna faktorja pri pridobivanju sodelovanj s podjetji. Seveda se da tudi z malce slabšimi ciframi, a morata takrat tvoj engagement in sposobnost prodaje biti NADpovprečna, tvoje vsebine pa morajo biti NADstandardne. Zato prosim, ne govorimo o tem, da število sledilcev NE vpliva na pridobivanje ponudb za sodelovanje s podjetji.
Pridobivanje sledilcev na organski način je težko! Če ti ne uspe veliki met in ne “izumiš” nečesa novega, bo tvoja pot do 10k precej dolga in trnova. Če nisi slaven, bo tvoja pot … Če nimaš NADsuper vsebin, bo tvoja pot … Če na omrežjih ne preživiš 3+ ur na dan, bo tvoja pot … Če ne dobiš enormnega boosta s strani mnogih uspešnih influencerjev, bo tvoja pot … JEBE*O TEŽKA!
Ampak saj to naši (kvazi) skesanci dobro vedo – zato so tudi kupili sledilce! Dobro vedo, da njihove vsebine niso bile dovolj posebne, da bi čez noč pridobili 10.000 sledilcev. Jasno jim je, da kljub dobrim vsebinam in vloženemu trudu v več mesecih ali celo letih niso prišli do 10k sledilcev. Zavedajo se, da kljub trenutno dobri bazi sledilcev (ker fake followerji pomagajo tudi pri organski rasti sledilcev), ob brisanju fake profila NE bi kar tako prišli do 10k sledilcev …
Zakaj ves čas govorim o 10.000 sledilcih? Ker veliko podjetij še vedno išče zgolj in samo vplivneže, ki imajo 10k+ sledilcev IN SWIPE-UP! Ker tako lahko linkaš povezave do izdelkov. Ker tako lahko počneš 10.001 stvar, ki je z 9.999 sledilci ne moreš. Zato ves čas govorimo o 10k in zato so vsi naši “grešniki” kupili sledilce (da so prišli do 10k).
10.000 sledilcev je magična meja, ki odpre 10.000 novih možnosti za sodelovanja s podjetji!
VSI, ki so kupili sledilce, točno vedo, zakaj so to storili.
Vem tudi jaz in zdaj (morda) veste tudi vi.
Ne vem pa, zakaj … oz. NE RAZUMEM, zakaj sedaj vsi sočustvujemo s tistimi, ki so “priznali”, da so kupovali engagement, sledilce, komentarje …? ZAKAJ?
Zakaj jim ploskamo, ker so to priznali?
Zakaj delimo njihove profile in hvalimo njihove poteze?
Zakaj jim delamo free reklamo?
ZAKAJ jih ne vzpodbudimo k brisanju profilov? Zakaj jih ne blokiramo? Zakaj jih ne unfollowamo? Zakaj ne prijavimo njihovih profilov? Zakaj njihovih zgodb ne forwardiramo podjetjem, s katerimi so sodelovali? Zakaj podjetja ne zahtevajo nazaj denarja ali izdelkov, ki so jih plačali/podarili? Zakaj …? ZAKAJ NE?
Vsak, ki ga je sram svojih dejanj, lahko kadarkoli zbriše svoj profil.
Vsak, ki obžaluje svoja dejanja, lahko kadarkoli zbriše svoj profil.
Vsak, ki je goljufal, lahko kadarkoli pobriše svoj profil.
… a nihče tega ne bo storil!
Vsi samo jamrajo in jokcajo in se opravičujejo … in dobivajo podporo ter s tem nove sledilce in nova sodelovanja in nove … Dejansko nagrajujemo goljufanje. Weird, huh? Hja, taki smo – čudaki all over. JBG!
Dokler ne bo nobenih sankcij za “prekrške” in dokler bo sporno pridobivanje sledilcev, engagementa, komentarjev … nekaj vsakdanjega, bo Instagram poln vsebin, ki vam gredo (baje) tako noro na živce. Dokler bo goljufanje nagrajeno, bo tega vedno več. Sedaj, ko celo podpiramo “uboge reveže, ki niso vedeli, kaj počnejo”, bo najbrž število takih, ki bodo posegli po spornih taktikah celo večje, kot prej.
Vsak zase ve, kaj in kako bo fural svoj profil. Prosim samo, da se ne jamra o tem, kako vas je nekdo prisilil v kupovanje sledilcev in da se ne poveličuje ljudi, ki to počnejo.
_
Aja, ko sem rekel, da smo tudi mi na KTB kupili followerje, sem se zgolj malo hecal. No, najbrž smo jih nekaj res “kupili” z nagradnimi igrami (da, tudi to je kupovanje sledilcev), a je večina tistih, ki jim naše vsebine niso všeč, spiz*ila, še preden se je morebitna nagradna igra zaključila.
… zato pa lovimo teh 10.000 na Instagramu že … več let! #sharingiscaring