D.I.L.F.

#1987vs2020

Pred nekaj dnevi sva se s sosedo zapletla v daljši pogovor. Saj veste, kako to gre: lezeš iz avta in vljudno pomahaš, ona pomaha nazaj, mačka za vogalom zamijavka, nakar eden od vaju pomisli, da je drugi nekaj pripomnil in iz vljudnostnega Hojla, kako ste kaj? se razvije burna debata, ki traja, dokler ne predelata vseh najbolj splošnih tematik za pogovor.

Najprej sva pokomentirala vreme, potem sva se skoraj dotaknila politike, nadaljevala in končala pa sva z diskusijo o današnji mladini, vzgoji in posledicah, ki jih prinaša pomanjkanje avtoritete.

Medtem ko sem blebetal o vzgoji, ki sem je bil deležen, sem doumel, da je že na časovnici med letoma 1987 (moje rojstno leto) in 2020 toliko razlik, da sem gospo komajda pustil do besede. Ko sem zadihan malo spočil svoje gobezdalo, sem z zanimanjem prisluhnil njeni plati zgodbe – glede na to, da je videla odraščati 2 oziroma kar 3 generacije otrok (vnukov in pravnukov), ima najbrž ogromno komentarjev na situacijo v današnjem času.

Čeprav nihče od naju ne zagovarja fizičnega nasilja, sva se z gospo strinjala, da besedi prosim in hvala nista dovolj za uspešno vzgojo otrok. Včasih je treba pokazati, da smo starši, učitelji, dedki in babice … Avtoriteta, ki jo je treba spoštovati. Spoštovanje je najbolj pomembna stvar, ki jo je treba priučiti našim malim kebrčkom.

Način vzgoje in uporaba različnih vzgojnih prijemov so zadeve, ki jih starši izberemo za naše otroke. Verjamem, da vsi delamo v trdni veri, da imamo prav – ali pa se vsaj maksimalno trudimo, da bi ravnali (karseda) pravilno. Tako so delali naši starši in tako so delali njihovi starši in tako so delali njihovi starši in tako …

Vas zanima, v čem smo potem tako drugačni od naših staršev? Preveč kompliciramo! Kaj, kje, kako …? Podrobne podatke sem združil v seznam, ki ga kljub zajetni dozi sarkazma ne gre ignorirati.

Kako vzgajati otroke v letu 2020?

– Otrok lahko uživa le v bio-eko-lokalno-domačih pridelkih in izdelkih.

– Otrok ne sme gledati televizije in mora vsaj 3 ure dnevno porabiti za izvenšolske dejavnosti (v idealnem scenariju ima otrok 1 dejavnost, ki spodbuja njegov um, in 1 športno dejavnost za primere izvenserijske nadarjenosti, ki bi lahko prinesla bogato pokojnino očetom, mamam, dedkom …).

– Odpadejo vse sladkarije, ki niso suho sadje in imajo dober okus.

– Obleke morajo biti nove, da se otrok ne počuti ničvrednega, in ne smejo omejevati otrokove svobode in/ali na nikakršen način nakazovati na spol otroka (roza je za punčke …).

– Otrok mora imeti zadovoljene psihološke, fizične, namišljene in vse ostale potrebe, ki jih začuti njegova entiteta. Ne poznamo delitve po spolih, velikosti, kilogramih in/ali barvah, ker ga nočemo zaznamovati. Potreb bitja ne smemo jemati zlahka, zadovoljevanje teh pa ne kot samoumevno.

– Vsaka entiteta ima svojo voljo, in od nas je odvisno, da spodbujamo prosto izražanje te.

– Ne bodi permisiven, a bodi nežen.

– Ne ukazuj, prosi.

– Ne izražaj negativnih kritik in poskrbi za okolje, kjer ni sevanja, slabih energij, duhov iz preteklosti, gensko spremenjene hrane in/ali negativnih občutkov.

__

Kako so vzgajali otroke v letu 1987?

– Ob pretiranem joku otroka nahrani in daj spat.

– Duda pomaga, dojka še bolj*.

*Ni primerno za otroke po dopolnjenem 80. mesecu starosti.

Ne pretiravajmo – zgledujmo se po naših starših.

Nenazadnje so oni tisti, ki so nas vzgojili v … (dopolnite po lastni presoji).

____
Članek je bil prvotno objavljen na portalu BIBALEZE.